FELDA KUMAI

Di hatiku selamanya…

internet


 Powered by Max Banner Ads 

[Tips] Beli barang online

Kita sudah pun dihujung bulan Syaaban. Dah nak masuk Ramadhan dan kemudian Syawal. Syawal tu bulan raya la kan.. Persiapan raya ni ramai la yang nak shopping baju raya, kuih raya, dan yang juga kereta raya. Ada yang suka bersesak2 kat pasaraya dan ada jugak yang tak suka. Lebih suka beli online katanya. Kalau kita […]

,

Perbankan Internet atau e-banking

Hari ini saya ingin berkongsikan satu perkara yang saya rasa penting kepada semua warga Felda Kumai iaitu berkaitan dengan internet – perbankan internet. Perbankan internet bermaksud khidmat perbankan secara talian atau menggunakan internet tanpa perlu berada di bank secara fizikal. Anda hanya perlu berada didepan komputer yang mempunyai sambungan internet. Kebanyakan bank di Malaysia menawarkan […]

Related Posts with Thumbnails

, ,